W KRAINIE JEZIOR

W KRAINIE JEZIOR23 maja br. wybraliśmy się na trzydniową wycieczkę na Mazury. Rozpoczęliśmy od zwiedzania pięknego zamku krzyżackiego w Nidzicy, potem pojechaliśmy na miejsce bitwy pod Grunwaldem, a w Olsztynku zwiedziliśmy największy skansen Warmii i Mazur. Następnego dnia wybraliśmy się do Gierłoży,  gdzie z wielkim zaciekawieni słuchaliśmy przewodnika i oglądaliśmy ruiny dawnej kwatery Hitlera. Później w Kętrzynie zwiedziliśmy zamek krzyżacki, spacerowaliśmy uliczkami miasta i z zapałem uczestniczyliśmy w grze miejskiej. W Giżycku zwiedziliśmy Twierdzę Boyen i  zobaczyliśmy jedyny w Polsce ręcznie obracany most obrotowy. Po pełnym wrażeń dniu  w miłej atmosferze odpoczywaliśmy przy ognisku. Ostatni dzień wycieczki był najprzyjemniejszy.
Z Mikołajek wyruszyliśmy na rejs statkiem pasażerskim po największym polskim jeziorze Śniardwy. Podziwialiśmy urokliwe wyspy: Pajęczą, Czarci Ostrów i Szeroki Ostrów leżące w południowej części jeziora. Ostatnim bardzo przyjemnym punktem wycieczki był relaks w Parku Wodnym Tropikana. W godzinach wieczornych wszyscy szczęśliwie wróciliśmy do Węgrowa.  ZDJĘCIA>>>